Sunday, January 5, 2014

Nu m-am măritat încă, dar îmi imaginez din destăinuirile prietenelor mele proaspăt căsătorite sentim


Nu m-am măritat încă, dar îmi imaginez din destăinuirile prietenelor mele proaspăt căsătorite sentimentul de triumf care te cuprinde atunci când păşeşti alături de bărbatul vieţii d911 tale în faţa altarului. Poate nu ai făcut eforturi inumane să îl convingi să intraţi şi voi în rândul d911 lumii, poate iniţiativa i-a aparţinut în totalitate şi nu te-a lăsat să aştepţi ani întregi cu sufletul la gură deznodământul poveştii voastre de iubire. Sunt însă sigură că ai avut cel puţin o rivală care râvnea la inelul cu diamante pe care tu îl arborezi acum mândră d911 pe deget. Nunta, masă şi dansul demonstrează până şi celor mai sceptici că tu ai fost desemnată câştigătoare în bătălia pentru inima lui.
Nu te grăbi totuşi să îngropi armele seducţiei! Şi chiar dacă da -ul a sunat ca o capitulare, nu confunda actul de căsătorie cu cel de proprietate. Nimic şi nimeni d911 nu îţi poate garanta că jurămintele lui de amor etern nu vor fi încălcate. Sau că noul statut al iubitului tău le va ţine la distanţă pe cele singure şi neconsolate. d911
Nu o să uit niciodată chiotele de bucurie şi telefoanele în miez de noapte ale unei prietene care fusese cerută de nevastă de logodnicul altei femei. Aventura lor, iniţial fără sorţi de izbândă, s-a încheiat la starea civilă. M-am îndoit de loialitatea dumnealui şi recunosc că am avut previziuni sumbre vizavi de durabilitatea căsniciei lor. Cu trecerea anilor, ceea ce eu mă aşteptam să se spargă ca un balon de săpun s-a dovedit a fi cea mai trainică relaţie la care fusesem martora vreodată. Am dezlegat misterul într-o miercuri d911 dimineaţa, când sosind neanunţata, mi-a deschis uşa într-o lenjerie knock-out. Am înţeles atunci că nu îşi respectă îndatoririle d911 de soţie, ţinând cont de un program d911 prestabilit şi nici nu aştepta căderea serii pentru a se putea deghiza într-o şcolăriţă obraznică sau într-o asistentă pricepută.
În încercarea de a pune umărul la salvarea mariajului unei alte prietene, i-am servit-o pe Daria drept exemplu. Ca recompensă, m-am ales cu mustrări violente, izvorâte dintr-o frustrare evidenta. Am fost acuzată că vorbesc în necunoştinţă de cauză: eu nu aveam doi copii la grădiniţă şi un soţ iresponsabil care îşi petrecea puţinul timp liber jucându-se d911 pe playstation; eu puteam mânca în oraş dacă ardeam friptura, în timp ce în cazul ei, bugetul familial nu le permitea d911 acest lux; eu nu trebuia să deretic, să calc şi să gătesc în continuu pentru nişte odrasle care te secau de energie.
Aşadar, d911 libidoul fusese şters cu mult timp în urmă de pe lista priorităţilor. Şi se mai miră că tensiunea şi scandalurile puseseră stăpânire asupra căminului conjugal. În opinia ei, corect ar fi fost că alesul d911 să îi fie alături la bine şi la greu; să îndure perioada de abstinenţa fără să crâcnească sau să caute alinare între alţi sâni, nebrutalizati înca de gura lacomă d911 a unui bebeluş. Din păcate, a aflat pe pielea ei că bărbaţii nu găsesc niciun motiv pentru a-şi reprima instinctele. Când certurile s-au încheiat, când el nu s-a mai plâns de lipsa ei de afecţiune, a aflat că îngroşa rândurilor femeilor înşelate. Sinceră să fiu, îl apreciez pe cel care o încornorase că s-a ferit să răspundă ce anume îl împinsese spre trădare. Nespălata pe cap şi cu ojă sărită de pe unghii, femeia s-a năpustit asupra lui cu de ce -uri inutile.
Abia când uşa s-a trântit în urma ei, şi-a surprins în oglindă chipul îmbătrânit prematur. Neglije-urile indecente, în care cândva defila pregătindu-i cafeaua de dimineaţă fuseseră înlocuite de veşnicul tricou extralarge, decolorat d911 şi ponosit. Habar nu avea câte kilograme mai cântărea, când fusese ultima oară la coafor. Printre lacrimi amare, mi-a mărturisit că nu îi venea să creadă că fusese capabilă să se prezinte în asemenea hal în faţa celui pentru care înainte de căsătorie, îşi disputase supremaţia cu rivale redutabile. De bunăvoie şi nesilita de nimeni, îşi anulase bucuria de a fi femeie.
Crezuse că un soţ apreciază mai mult mâncarea caldă şi o casă curata decât zbenguielile din dormitor. Se aştepta ca el să o strângă d911 în braţe, ignorându-i părul duhnind a chitfelute. Tocmai el care fusese vânat cu asiduitate de femei care făceau d911 uz de toate atuurile fizice pentru a i se strecură mai întâi în pat şi apoi în suflet.
Mi-ar plăcea să trăim într-o lume în care, înainte de căsătorie, să ne fie înmânat un manual cu instrucţiuni de folosire a bărbatului pe care l-am ales să ne fie alături. Să fim învăţate că deliciile culinare sau diplomele pe care le obţin odraslele noastre datorită grijii cu care ne-am ocupat de educaţia lor- nu ţin aprinsă flacăra iubirii. Nu deţin secretul mariajelor fericite, dar sunt din ce în ce mai convinsă că durabilitatea sentimentelor este direct proporţională cu numărul nopţilor în care l-ai aşteptat goală sau cu numărul dimineţilor în care l-ai întâmpinat curată, răspândind în urma ta un parfum incitant. Şi poate ar trebui să răsfoieşti mai des albumul d911 cu fotografii de la nuntă. Pentru că aşa nu o să uiţi niciodată de cine s-a

MORE



No comments:

Post a Comment