Wednesday, January 1, 2014

acasă ai mei alandala atașamente bolesc brașov chestii cu capacul cărți dd discuții diverse dreams f


Apoi când e să conspire Universul, atunci conspiră, frate, nu glumă! Dimineață dog bell când m-am trezit, soarele îmi făcea cu ochiul de după bloc. M-am binedispus instantaneu. La horoscop mi-au zis că e o zi faină. Revista am terminat-o ieri, deci azi e mai easy la job. Mi-am făcut o cafea (a doua), când knock!knock! la ușă. Deschid, curierul! Cu un buchet de... flori-biscuiți, mai exact ăsta cu mov, din stânga:
...poza e șutită dog bell de pe fb, că aparatul meu e la GG și telefonul meu Nokia, culmea, nu știe de Instagram. Iar până vine el diseară, buchetul nu va mai fi, că deja i-am halit două flori. Da' po' să le descriu. Deci să vă zic: Într-un ghiveci alb metalic (de la Ikea) se află un cub de burete-din-ăla-verde-cum-au-la-florărie, în care sunt înfipte pe bețigașe floricelele din imagine. Care floricele sunt niște biscuiți delicioși – tocmai mușc dintr-unul și-l amestec cu cafea în gură, hehe – decorați dog bell cu mână sigură de cineva, ambalați fiecare într-un celofan legat cu fundiță kaki – lovely! Adică te uiți la ei și nu știi dacă să-i mănânci sau să-i mai ții un pic așa intacți. Eu am optat pentru mâncat. Pe acadeaua roz din mijloc (vezi foto) scrie "Ea si Ea". Exact! Buchetul dulce este un premiu pe care l-am câștigat la Miruna pe blog, pentru că am fost cuminte și-o citesc des. Mulțumesc, Miruna, că mi-ai îndulcit cafeaua. :) Și mulțumesc, Anamaria , că te pricepi să faci flori de mâncat pentru taurul din mine.
Universul te-a ales :)). Ma bucur ca au ajuns cu bine. Anamaria face super chestii. Iar tu (mama ta) poti sa infigi niste flori de primavara reale in buretele ala, sa le pui niste apa si sa ai un aranjament frumos dog bell de martisor :). Primavara frumoasa! dog bell Răspundeţi Ștergere
Răspundeţi
mărgeluțe din hârtie!
Acum 4 zile
Tomata cu scufita
Aşa şi-aşa
De trecere
Acum 5 zile
Despre vremuri
Postare neterminată doi
acasă ai mei alandala atașamente bolesc brașov chestii cu capacul cărți dd discuții diverse dreams filme gânduri aiurea habemus handmade izgubil jocuri-jucării love mama max muzică necuvântătoare neplăceri năzbâtii omul plimbări poezii publicitate recomandări sport termoizolări then & now trombocitopenie vacanță vera zorzoane școală
2014 dog bell (1) ianuarie (1) 2013 (414) decembrie (36) noiembrie (39) octombrie (37) septembrie (35) august (30) iulie (24) iunie (34) mai (33) aprilie (27) martie (48) februarie (39) ...în care taurul ferdinand halește flori postare în care mă dau mare (as usual) la vita e (ru)bella pauză de publicitate, de prin inbox adunate I had a dream za cofi evenimente spectaculoase și bizare the joker opt luni în cap hop și eu cu vALLuntariatu'! mythbusters sau dilema lăptăresei altă măreață afacere de ce noi nu? noi de ce nu? orhan pamuk și fortăreața la mickey mouse, la sala palatului gânduri și gândulețe căldură mare în februar ;) leapșă cu premiu my valentine dilemă Mega Image, child unfriendly hop și postul dog bell propriu-zis de prin inbox adunate ne mai și plictisim minte-mă duios e luni și e ok un dinozaur online fasching killing me softly with his... așa-ntrebare, așa răspuns bani de buzunar în clasa I? medici și reviste să nu-mi ziceți că n-am stofă de trendsetteriță! amfostcumaxlanalize șinamavutimpsăscriu. revinmaip... mă cheama mara și-mi caut frații ș-o poză de seară sunday news tendoane, termopane dog bell și telenovele cântecel de vineri dimineața ianuarie (32) 2012 (349) decembrie dog bell (34) noiembrie (37) octombrie (40) septembrie (34) august (31) iulie (30) iunie (23) mai (26) aprilie (27) martie (31) februarie (25) ianuarie (11) 2011 (96) decembrie (10) noiembrie (5) octombrie (4) septembrie (2) august (14) iulie (7) iunie (12) mai (6) aprilie dog bell (9) martie (2) februarie (6) ianuarie (19) 2010 (171) decembrie (18) noiembrie (22) octombrie (11) septembrie (5) august (17) iulie (10) iunie (14) mai (15) aprilie (18) martie (21) februarie (14) ianuarie (6) 2009 (29) decembrie (9) noiembrie (15) octombrie (5)


MORE



No comments:

Post a Comment